sobota, 5 grudnia 2009

Start!

Witajcie! Postanowiłem założyć bloga, w którym będę zamieszczał notki związane z moimi zainteresowaniami. Mam nadzieję, że znajdą się tu ciekawe i praktyczne informacje na temat produktów bankowych i ubezpieczeniowych. Tematyka bloga będzie też zapewne obejmować nowinki z branży telekomunikacyjnej i marketingowej. Jeszcze do końca nie wiem jaka będzie formuła bloga. Na pewno będę się skupiał na bieżących wydarzeniach. Mam już kilka pomysłów na notki.

Nazwa bloga jest nieco przewrotna i należy ją traktować z przymrużeniem oka. Słowo "oszusty" w moim autorskim slangu oznacza oszustów w cudzysłowie. Któż to taki? Do tego worka można wrzucić wielkie korporacje, firmy, partie polityczne i polityków, bogatych ludzi, prezesów, dyrektorów i wiele innych. Osobiście nie uważam wszystkich za oszustów pełną gębą. Ale każda z tych elit ma jakieś drobne grzeszki na sumieniu. Będziemy się starali z lekką ironią i dystansem wywlekać je na światło dzienne. A większym aferom damy spokój :-). Jako że staram się traktować życie pozytywnie, na blogu znajdzie się dużo miejsca dla prezentacji różnych błyskotliwości, niebanalnych pomysłów i ich realizacji oraz pochwał.

Życzcie mi powodzenia w mojej nowej przygodzie - z blogowaniem :-). Z góry proszę o wyrozumiałość, ale jednocześnie o pozostawianie swoich przemyśleń i sugestii.

1 komentarz: